Härlig onsdagkväll!!

15 Jun, 2011 - 22:24 ☆ glada dagar
Hej vänner!

Vilken kväll det har varit. Fantastisk!

Först dansa som en galning. Sedan Crossfit med Tomas som var sjukt jobbigt men galet skönt! Crossfit är fantastiskt. Tomas är fantastisk. Så passet kan inte bli annat än bra! :)

Ni som tränar på step in och inte har testat passet - gör det!! På fyrklöverns blogg lägger Tomas upp "dagens crossfit pass" och där får ni en mer inblick! Så check it out! :)


Innan jag for hem dansade jag lite till. Dans är fantastiskt!




Här ser ni hur man med enkla medel kan göra en dans med mycket puls! Ju högre knän desto mer puls. Ju djupare ner desto mer puls. På mina zumba pass brukar jag köra den 2 gånger efter varann. Andra gången brukar det kännas rejält. Slappna av i höfterna släpp armana och åååååk! 

Just dance! ;) Och låt svetten lacka!

Puss och godnatt

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback