underbara fredag!!!

03 Jun, 2011 - 18:16 ☆ glada dagar



Underbara solskens fredag!

- Spinn + core pass (06.30-07.20)
- Gym biceps, baksida ben och mage
- for till mamma o pappa 9.30 färdigtränad och morgonpigg
- Njöt i solskenet
- somnade i solstolen
- drack kaffe
- tvättade bilen
- drack kaffe hos farbror
- gjorde absolut ingenting
- stod på händer

Fantastiskt! Och ännu väntar fredagkväll. Jag tror det blir lugnt. Känner mig lite slapp idag. På ett skönt sätt. Ska nog bara vara. Om jag inte går på fest och går ut och dansar :)






Jag brukar reta mamma och pappa och spänna armarna för dem. Haha. Dem suckar varje gång. Eller säger "hoff vilka armar du har" Här hör då till att mamma är jätte rädd att jag ska bli för stor och få för mycket muskler. Hon vill att jag ska vara tjejig... haha söt. Mammas lilla flicka ska inte ha så mycket muskler....

"jag ska börja tävla" sa jag när vi åt lunch.

"Nej hojja det ska du inte hålla på med. Du ska inte bli någon kroppsbyggare."

Hahah skönt att man har stöd från föräldrarna! :) Inners inne önskar nog mamma att jag ska gilla nagellack, klackeskor, ha håret utsläppt och sminka till mig lite! hihi. Okej nu överdriver jag... men lite så är det nog. :)





Det roliga är att jag brukar få höra att jag är en pojkflicka. Jag gissar att detta är på grund av att jag har stora biceps och det har man inte som tjej, Jag bär inte så mycket smycken förutom stora klockor, jag går mest i sneakers, jag är alltid (i stort sett) osminkad, stylar inte håret med massa läskig hårspray.

Då blir man en pojkflicka eller grabbig!? Varför?

Jag är världens tjejigaste tjej ska ni veta.

Jag Älskar att dansa, kärleksfilmer, är världens känsligaste, kan gråta jätte lätt, älskar rosa, älskar att stå på händer och hjula....haha...., jag är fjantig och fnittrar, gillar fina klänningar, har långt hår.....




Hoppas ni har en skön dag. Kom ihåg att varje dag är fylld med mirakel!

Tjooooohej i solskenet

Pe

Kommentarer
Jessica säjer:

Men åååååh Petra! Tack för peppen! Ska tänka på dig nästa gång (om det nu blir en nästa gång) och du skulle verkligen kommit fram. Jag hade kramat dig tillbaks och blivit överlycklig! Massa kärlek till dig!

2011-06-04 @ 14:00:10
Blogg/Hemsida: http://jesssicaclaren.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback