en lårkaka, en fläskläpp och en som slår sig själv

06 Jun, 2011 - 19:20 ☆ glada dagar


Hej sommaren som har kommit. Jag älskar dig. Du är min bästa vän! Du får kesella hallon att smaka underbart utblandat med kvarg! Du får frukost våfflor att smälta i munnen. Och du gör mig på ett stråååålande humör!

Tack sommar tack!

Igår firades J födelsedag. Vad kan passa bättre än hotellfrukost i solen? Japp det var inte bara laxmacka utan våfflor med sylt och grädde också. Magiskt! Det är verkligen lyx att gå och njuta av hotellfrukost. Ta en morgonpromenad och njut sedan av frukost på närmaste hotell! Ni är värda det kompisar :)




Imorse var jag och boxades med grabbarna. Solen sken och vad passar bättre än att träna utomhus? :)
Underbar morgon. Gick igenom lite boxningsteknik med Tomas inför hans kommande Body combat utbildning.

Allt gick bra förutom att Tomas gav Jocke en rejäl fläskläpp och Tomas slog sig själv!





All lycka till till Tomas på kommande utbildning. Det kommer gå galant! Ja så länge han inte slår sig själv ;)


Dagen fortsatte med lunch utomhus. Sedan tuffa matcher i fotboll och kasta gris i ett stekande hett Hemlunda. Jag förlorade och brorsan var inte sen med att påpeka att jag var kass. Ett bollmongo helt enkelt. Jag är lite bollrädd men anser själv att jag är grym på att nicka ;)

J gav mig en lårkaka. Eller så gav jag mig den själv när jag sprang in i han och det tog tvärstopp. Nu har jag ont och har rört mig som ett troll efter det. (haltandes på ett ben om ni kan föreställa er hur detta kan tänkas se ut?)


Underbar dag alltså! Strålande sol i Piteå.

Nu laddas det för utomhusträning, om kanelbullen i låren inte sätter stopp.
Hur avslutar man en kväll i juni sedan på bästa sätt??

Jajjemen med att grilla hamburgare förståss!!! :)

Puss
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback