Äntligen nytt!

11 Mar, 2011 - 23:12 ☆ glada dagar


På söndag är det äntligen dags för kvartals utbildning och nytt Bodycombat program, release 47! Äntligen! Ärligt tycker jag inte att 46an hör till dem bästa. Jag tycker det är för enkla och tråkiga kombinationer. Och inte så bra puls i passet! Även om jag har gett allt så tycker jag det är för lite pulshöjare i release 46.

Så jag ser verkligen fram emot nytt! Önskar jag var på the Nike blast när jag ser denna video.
På söndag är det Fredrik Andersson som håller i kvartalsutbildningen i Luleå. Fantastiskt!!

Det verkar vara en roligare release med lite krångligare kombinationer och mer puls. Love it redan nu!




Fredrik Andersson. Heeeeey ska vi byta jobb? Jag kan helt klart tänka mig att jobba för Les mills... eller nike... eller what ever :) Lika mycket som jag kan tänka mig att fara till Nya zeeland! Och dit ska jag! Så är det bara! :)


Pe 

Kommentarer
Petra säjer:

Hahahaha, det var Fredrik Andersson jag skrev om här http://pejtras.blogg.se/2011/february/morbultad-och-kat-som-ett-djur.html



Ååååååh vilken MAN!! Jag önskar mig honom i födelsedagspresent Pe, kan jag snälla få honom?

2011-03-12 @ 16:21:47
Blogg/Hemsida: http://pejtras.blogg.se/
Fröken Pe säjer:

hahaha!! det är alltså fler än jag som är kär i Fredde! :) är det bara jag o petra eller finns det några fler? :)

2011-03-12 @ 16:35:11

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback