blinka och få 100 spänn!

09 Mar, 2011 - 17:59 ☆ glada dagar



Bra gissat Petra och Issa. Det kan vara en gris... Det kan vara en smurf....
Ni är alla vinnare, för ni som läste förra inlägget måste ändå ha funderat lite på vad de 3 bilderna föreställde. Eller? :)

Jag bjuder på 6 spänn! HAHAHA! Proffsigt fotade med min telefon.  Jag vet att jag lovade vinnaren 100 spänn.... men om ni blinkar några gånger när ni kollar på dem 6 spännen så blir det fort 100..... och ni kan se er själva som vinnare!

Jag och "smurfgrisen" åt semlor igår. fantastiskt. var en kvar idag. till mig. jag åt halva jättefort. sen ångrade jag mig. men jag har köpt ett nytt hopprep igår så om jag hoppar svinfort i 10 minuter kan jag äta en halva till sen...




jag har några nya skönheter i min ägo också. dem får ni se ikväll. jag är galet nöjd. Töntigt nöjd. haha.

Puss på er kompisar. Och sluta spänna er så mycket... slappna av ;)

Fröken


Kommentarer
Petra säjer:

Fan Pe, dina guns klår mina med hästlängder! BÄH!

2011-03-09 @ 21:06:23
Blogg/Hemsida: http://pejtras.blogg.se/detox

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback