Gissa djuret?

08 Mar, 2011 - 18:13 ☆ glada dagar


Gissa djuret!
Är det en gris? Eller en Ko? Eller en sparv? Eller en grävling? En ekorre? Eller något helt annat?



Gissa killen.
Är det är min kärlek? Är det en galning? Är det min kompis? Är det en korp? Är det en sparv? En gris? En ko? Eller något helt annat?




Gissa Ullan?
Är det min mamma? Är det min kaffekompis? Har jag snott någons kaffemugg? Är det grannen? Är det mitt andra namn? Är det min farmor? Eller något helt annat?


Gissa gissa gissa...... Vinnaren får 100 spänn!

Pe


Kommentarer
Petra säjer:

Här är mina gissningar;



1. Gris

2. Gris

3. Grisen Ulla



Ta hit 100 buck! :D



2011-03-08 @ 19:56:44
Blogg/Hemsida: http://pejtras.blogg.se/
Iza säjer:

Svar:

1: Urtidsmonster fr bergen

2: En smurf

3: Ulla-Bellas (sekreteraren från Solstollarna) syster

2011-03-09 @ 11:16:32
Blogg/Hemsida: http://imittegetparadis.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback