Hallåååå ööörebro

17 Mar, 2011 - 17:42 ☆ glada dagar

Igår satte jag mig på flyget ner till Sthlm.

Idag anlände jag till Örebro för att överraska min bror på hans 30 års dag! Fantastiskt! Och japp han blev överraskad. Han hade ingen aning om att jag och lillebror skulle komma.

Tänk er scenariot att jag har lillebrorsan på ryggen (eftersom storebror kom hem för tidigt från jobbet och vi fick springa ut bakvägen i vild panik och brorsan kom på att han glömde skorna... haha), och sen springer vi förbi köksfönsret med olika uttryck och konster varje gång... haha så springer vi fram och tillbaka några gånger..

Fantastiskt roligt! :) Måste nästan återskapa scenariot bara för att ni ska få se bilder på den ultimata suuuuuprajsen ;)

Nu dags för restaurang besök. Tjolahej galej.

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback