om jag fick önska mig en enda sak....

18 Mar, 2011 - 21:12 ☆ glada dagar


just nu finns det inget jag vill ha mer än dessa converse skor. Ge mig dem snälla. Sprang på dem i en skoaffär idag och jag kommer drömma att dem är mina i natt.... Hur ska jag stå emot dem? Hade ni gett efter för ett enorm skobegär eller hade ni stått emot???




Jag kunde inte stå emot att få röra på mig idag. Gick loss med brorsans kettlebells. Dem är inte lika fina som mina rosa men dem är tyngre och därmed lite roligare ;) Sen är utomhusträning bland det bästa som finns!



Lina hade lovat mig vår i örebro men imorse vaknade vi upp till 1 dm nysnö. haha. så var det med den härliga våren nere i södern. snö snö snö så galet mycket snö.

Jag hoppas på en solskensdag imorgon så jag kan bege mig ut på en springtur. Nog för att jag kan springa i snö men det är roligare att springa vilse i solsken. Och med mitt dåliga lokalsinne är vilseheten ett faktum!



Jag och lillebror har raggat runt i Örebro idag och haft kvalitetstid med varandra.
Sen har vi gjort det vanliga... Jag, lillebror o storebror har jämfört biceps... skrattat åt konstiga saker... ätit massa mat... druckit massa kaffe.... inga konstigheter :)

Och nu kom syrran!!! weeee

Later!

Hur har ni det kompisar??

Puss puss lyckopuss
Pe

Kommentarer
Elin säjer:

Köp köp köp! :-D

2011-03-19 @ 10:18:21
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback