Träning- check

30 Mar, 2011 - 23:14 ☆ glada dagar


Zumbapass. Svett som rinner i floder. Jag älskar verkligen att dansa. Tack till underbara glada deltagare!

Boxningspass. Mjölksyra som biter. Jag älskar verkligen att boxas. Tack till underbara energifulla deltagare!

Gympass. Snabb genomkörare av biceps och mage. Jag älskar verkligen styrketräning. Tack till hantlar och maskiner!



Jag råkade beställa ett par byxor igår från Dance och gymshop.
Det roliga var att mina favoritbyxor (på bild) alltid är i tvätten och jag i ett upprört tillstånd igårkväll tyckte att lösningen var att beställa ett par nya! :)

Jag hoppas det inte blir en vana att köpa nya kläder så fort något favoritplagg är i tvätten. För jag har många favoriter och jag tvättar jämt....

Hur som helst så hoppas jag att jag har ett paket att hämta imorgon! :)

Sov gott
Pe

Kommentarer
Jenny från Älvsbyn säjer:

Tack själv Petra, du är en helt underbar ledare :) vi älskar dina zumba pass. Du som tränar så mycket, har du nåt bra förslag hur jag som nybörjare ska lägga upp träningen? Styrketräning och konditions träning. Jag går ju på dina zumba pass mån och ons 2 av 3 veckor (jobbar eftermiddag var 3:e vecka) Vore kul om du ville hjälpa mig :)

2011-03-31 @ 01:28:53
Britt-Marie säjer:

Tack själv världens bästa tränings Petra!Jag blir så peppad på dina pass.Kul att hitta till din blogg.Ha det gott/Britt-Marie från zumban,boxen och bodycombaten med onda handleder :)

2011-03-31 @ 18:37:31

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback