Vasaloppet på 4 timmar! och nu ska det dansas

06 Mar, 2011 - 13:38 ☆ glada dagar


ca 30 deltagare som var med på vasaloppspinningen idag! Fantastiskt jobb!! Första timmen kändes lite tung men sen rullade det på och gick vansinnigt fort.

Stationer med blåbärssoppa, kanelbullar, russin o bananer hjälpte oss alla att hålla uppe energin!
Vi hade tävlingar under loppets gång och det delades ut priser till bästa spurtare, fortast ner för backen, fortast upp, bästa allsång, bästa nykomling osv... ;)

Alla gjorde ett underbart jobb! Grymt!

Det var ett av de roligaste passen jag har instruerat absolut. Stort tack till min kollega Annelie, kändes härligt att få svettas bredvid henne i 4 timmar :)



Nu ska jag ta en kaffe på balkongen och njuta av solen! Sen fortsätter dagen i ett rasande tempo och här ska dansas dansas dansas! Så sant som jag heter Fröken Pe, och det är ju precis det jag heter.

Puss puss söndagspuss

Pe


Kommentarer
Anonym säjer:

Kan inte annat än hålla med, jättejobbigt men superkul! :-) Och självklart bra instruktörer!

2011-03-06 @ 19:26:49

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback