Även om ni inte vet om det så älskar eran kropp det här

16 Maj, 2011 - 23:06 ☆ glada dagar


Kesella och blåbärsfluff smakar mums efter kvällens boxningsträning!
En träningskväll som kändes great ska jag säga. Det blir alltid bra träningar med så härliga boxare! :)

"Jag känner mig alltid så glad efter jag har tränat" säger en av dem. Kan man säga något bättre? Han har så rätt. Man blir glad av träning. Man får energi av träning, även om man mitt i det kan tycka det känns som det jävligaste man har gjort.

Själv är jag alltid fantastisk glad efter ett träningspass.
Det känns som att jag lever och går runt med ett stort smile, även om jag kan känna mig helt slut. Träningens underbara effekter!! :)

"Även om ni inte vet om det så älskar eran kropp det här" - en fantastisk mening som jag bär med mig efter helgens utbildning. Kroppen behöver röra på sig. Hjärtat är värd att få arbeta hårt. När ni är helt slut och inte vill träna, så minns att era kroppar älskar det! Kroppen är gjord för att röra på sig!


Jag skickade just en ansökan om jobb i sthlm. Jag vet inte hur jag tänkte. Men jag vet att jag längtar tillbaka till Sthlm ibland. Drömmer om att få träna och instruera där. Med dem bästa. ;)


Sov gott kompisar

Pe


Kommentarer
Anonym säjer:

Ååå neeeej petra inte får den bästa instruktören flytta!!!!

2011-05-17 @ 11:40:25
Anonym säjer:

Kan bara hålla med föregående, NEJ!!! inte flytta =)

2011-05-17 @ 16:57:32

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback