Dag 14

23 Maj, 2011 - 00:24 ☆ glada dagar
Dag 14- det här hade jag på mig idag




Linne från Nike i rosa och gult.

Gult och rosa känns som vår. Känns som sommar. Känns som skratt.

Min Adidas vindjacka i grönt, vitt och rosa lockar också fram skratt och vår. Jag älskar den. Det är min favorit från och med nu och hela sommaren frammåt. Älskar vindjackor. Kan vara det bästa plagg som finns!!!



Jag hade ett härligt danspass i Rosvik ikväll. Nästa vecka ska vi avsluta med ett marontonpass på 2 timmar. Ska bli härligt! :) Dem är så fantastiska damerna jag möter där på söndagarna. Alltid så glada och gulliga.
Och jag blir glad över att dem vill fortsätta dansa med mig till hösten! :)


Nej skutt i säng. Är enbart vaken för att jag fick för mig att börja städa eftersom det inte är min högsta prio under veckorna när en miljon andra saker känns viktigare. Imorgon ska jag upp och springa innan jobbet är tanken.

Ha wish me luck är ni snälla, för om jag ska få mina 8 timmars sömn så skiter det sig. Fan att man ska vara en sån nattuggla.

Godnatt!

Pe


Kommentarer
Karin säjer:

Halloj!

Jo nog är det väl bra med oss, förutom att vi är svinförkylda både jag och Agnes just nu, men det brukar vara rätt snabbt övergående:)

Joo vi bor i Skellefteå, vi hyr ett litet hus här, men vi letar för fullt nåt att köpa, får hoppas det rätta dyker upp snart=)



Nää jag tränar inget alls, bara promenader några dagar i veckan.



hur är det med dig då, läste att du sökte jobb i stockholm, blir det att flytta dit?=)



Saknar du Kiruna nåt?

Jag gör det ibland, men min sambo vill verkligen inte bo där, och jag kan nog förstå honom;)



Kram!

2011-05-23 @ 11:45:28
Blogg/Hemsida: http://karint.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback