Jag gjorde det och sen en brutalbänk

23 Maj, 2011 - 23:15 ☆ glada dagar


Sjukt nöjd tjej!! Jag hade egentligen ingen lust. Det blev senare än jag hade tänkt mig och då är det lätt att strunta i det och lägga sig i soffan... Men nej då! Har man bestämt en sak så har man! :)

Och jag bestämde mig redan på lunchen att jag skulle ta en joggingrunda ikväll. Sagt och gjort och nu känns det otroligt skönt! Det är en härlig kväll. Ljust, lagom kallt/varmt. Helt perfekt springkväll!

Hejja Pe vad jag är bra!! (även om det gick i lugnt tempo så sprang jag av benen i 45 min iaf. precis vad jag behövde just idag)



Jag känner mig nöjd över kvällens boxningsträning också.

Jag körde bland annat cirkel/stations träning där vi jobbade 1 min och vilade 20 sek mellan varje station.

Hopprep
armhävning med fötter på pilatesboll/eller planka/benindrag
Armhävningar så många man hinner
Step up
Axelpress med gummiband/biceps
Slag på mitsar
Stångbrottning

Sen vilade vi 2 min 20 sek och körde ett varv till. Fantastiskt jobbigt och fantastiskt härligt!

Vi körde "brutalbänk" också och peppade varandra till att maxa. haha vilken vilja! Vilka skrik och vilken smärta! :)
Nu körde vi från en lägre bänk men det funkade också.
Jag fick upp det till 65 st. :)

Ska testa maxa från en riktig brutalbänk eller typ plint. Gissar att det blir några färre då. Typ en miljon färre! Haha. Nu kom vi inte hela vägen ner för att bänken var för låg så man orkade betydligt fler.




Här ser ni hur brutalbänken går till! :)

Hur många gör ni?

Puss och godnatt kompisar

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback