jajjemänn jag har en rumpa.

14 Maj, 2011 - 22:13 ☆ glada dagar
Hej kompisar. Hej Stockholm. Hej Eric Saade. Hej pepsi max och snus. Hej lördag. Hej mamma och pappa.

Jag har en rumpa om ni undrar. Den har gjort utfall i två dagar och är en aning stel och öm. Dag 2 på Functional moves utbildningen var kanon. Kändes ännu bättre idag när allt har landat i hjärnan och kroppen.

Men att köra igenom passet och sedan finslipa teknik blir lite jobbigt efter en hel dag, och ger resultat som träningsvärk i rumpan. Underbart :) Mycket teknik är det som ska gås igenom.

Väldigt väldigt roligt! Jag säger till er alla att gå utbildningen! Den är underbar! Utbildare och instruktör Magnus Ringberg är otrolig. Han utstrålar energi, glädje, grym fysik och är en fantastisk förebild. Bli inspirerad i träning kan vara det bästa jag vet :)

  


Therese utbrister idag att jag har flera centimer tjocka ryggfiléer och att dem är som köttbitar man skulle äta på. hahaha. ryggfiléer i marinad kanske kan vara något? hahha. En sak är då säker att min rygg kommer vara råstark efter att ha kört detta pass i några månader. :)

Hela jag kommer vara råstark. Och jag ska kunna hoppa lika högt som Magnus. Det är mitt mål. haha.
Tror alla behöver Functional moves i sin vardag. Längtar tills jag får dela med mig av passet till våra deltagare på step in. Som vi ska bli funktionella :)

Nu ska här hejjas på Saade!

Pe

Lycka en lördagkväll är att dricka kaffe på en uteservering på östermalm med Stina. Lycka lycka.


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback