Lördag hela dagen. Det älskar jag!!

29 Maj, 2011 - 00:52 ☆ glada dagar
Sovmorgon. Hade ställt klockan på 8.30. Slog av den och fortsatte sova 2 timmar till. Fantastisk känsla! Lördag är enda lediga dagen och efter en tuff vecka är det bästa som finns att bara få sova tills man vaknar. Ni vet när man nästan känner sig bakfull, av för mycket sömn....




Jag och J körde ett axelpass i gymmet. Skönt! Jag är starkare än jag tror. Grymt.
Sen blev det lördagsgalej med.... just det kladdkaka... jösses. magiskt.



Till er som har undrat, japp det går utmärkt att "vispa" grädde i en shaker. :) Blir fluffigt och fint.



inte tråkigt!

En kvällspromenad har det också blivit och kollat in dem köande människorna till Piteås krogar. Partysuget känns långt bort faktiskt. Även om jag har lite danssug. Men dansa kan man göra hemma i vardagsrummet också :)






2009




2009/2010



2011 och några månader senare 2011




2009/2010



2011

same same but different. Det hinner hända lite på 2 år. Smal, fetare, muskler, mindre muskler, stark, starkare...

Jag gillar ändå mitt gamla lilla jag. Men jag var inte lika stark och tuff som nu. Haha :)

Det är roligt med bilder. Man glömmer hur man såg ut. Jag tyckte jag var stor förr men inser nu att jag var rätt tanig. Minns att jag Tyckte jag såg ut som världens biff, för att jag var smalare eller nåt.

Hur som helst kul att se tillbaka. Ska dela med mig bilder när jag var mycket rundare också.

Hoppas ni har en skön helg vänner!

Pe



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback