mina drömmar

25 Maj, 2011 - 22:50 ☆ glada dagar
Dag 15- mina drömmar


Min dröm är att göra det jag brinner för med så mycket engagemang att världen trillar baklänges av förtjusning :)


Jag drömmer om att starta eget.

Drömmer om att kunna jobba med dans, hälsa och träning. Drömmer om att utbilda mig till PT. Drömmer om att peppa andra. Jag drömmer helt enkelt om att få jobba med det jag vill. Kanske ha en dansstudio. Instruera gruppträningspass som jag gör idag.

Som jag nämt tidigare har jag också en dröm om Nya Zeeland så dit ska jag fara och träna och sitta på en bergstopp och njuta av livet.

Jag drömmer om att jag ska tro på mig själv och våga helt ut.




Ja kanske drömmer om ett par nya sneakers också ;)


Vad drömmer ni om?

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback