maaaat!

24 Maj, 2011 - 23:11 ☆ glada dagar



Jag tycker om att handla på kvällen. För det mesta är jag den siste ut från Ica kl 22 när dem stänger. Man kan säga att jag brukar stänga stället... "Åhåå du är tidig idag" fick jag höra när jag var där redan 21.40 denna tisdag. haha!

För det mesta springer jag in precis innan 22, efter att jag har haft pass och tränat. Det har blivit en rutin och jag älskar den :)

Lite folk. Jag är småhungrig och tycker allt ser så fantastiskt gott ut. Är värd att handla något gott efter träningen.

Bodycombat pass ikväll. Underbart som alltid! KOrt pass i gymmet efteråt.

Har en sjuklig träningsvärk i magen idag!!!
Garanterat från den fejkade "brutalbänken" i mini version. Vansinne. Men jag gillar det!


Egenltigen drömmer jag om limpmackor med ost och varm oboy. Varför handlade jag inte det?

Puss och godnatt
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback