3 minnen. och det är aldrig fel att dansa till spice girls

05 Maj, 2011 - 20:19 ☆ glada dagar





Man ska minnas hur mycket man skrattar när man åker madrass ner för en brant backe.

Trotsa sin rädsla. Kasta sig ut i snön. Skratta och skrika. För några veckor sedan i Riksgränsen.
Vad jag lärde mig? Att det inte är lika läskigt att vara två! (Tack Lina för att jag fick krama dig hårt! hihi)




Man ska minnas hur det var att bo i Umeå och gå musikalutbildning. År 2005 och slutföreställning.

Ett omtumlat år. Nya vänner. Hitta en vän för livet. Skratt och gråt. Sång och dans. Ångest. Glädje. Fest. Rasa i vikt. Vad jag lärde mig? Massor. Och att i en ny situation och en ny stad kan två kirunasjälar verkligen finna en stark vänskap hos varandra.



Man ska minnas när livet tog en ny riktning. En vändning. Sätta punkt för det gamla. Blicka frammåt.

Olika kapitel ska skrivas i livet. För ett år sedan började jag på ett nytt.
Vad jag lärde mig? Att jag är fantastiskt. Att man går stark ur en kris. Att vänner är kärlek och att vin smakar otroligt gott med Amanda! Och glöm inte att det är aldrig fel att dansa till Spice girls.


Vad minns ni?

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback