Fröken P(e)T

26 Nov, 2011 - 21:32 ☆ Träning
God lördag allesammans! Mår ni bra? Det har varit dåligt med bra inlägg på sistone.

Anledningnarna är följande:
1) Jag har haft fullt upp med PT utbildningen
2) Jag har haft feber på kvällarna
3) Jag har haft huvudvärk i en vecka
4) Jag har haft ont i magen en vecka

Jag säger bara det att tur att jag har haft fullt upp med pluggandet annars hade jag nog lagt mig ner o blivit dödssjuk! Nu har jag hållt mig uppe eftersom jag inte har haft något annat val ;)


                       

Vi har haft lektion även idag när vi har gått igenom det sista inom anatomin, fysiologi o idrottsskador. Hann även med lite rörelseanalyser! Pluggat sen jag kom hem!

Var tvungen att få ett break med lite träning. Men det blev plugg samtidigt eftersom jag passade på att gå igenom några övningar som vi har pratat om. Det gäller att dem sitter som en smäck på examinationsdagen!! :)



                        

                        

                        

Hallå där! Du ser konstig ut. Vad tänker du på? Vadå tänker? Jag tänker inte. Jag bara är. Och lyfter klot. Punkt.


                         


                         

Ser ni hur galet kort mitt hår är i nacken???? så otroligt skönt att slippa den långa svansen!

                          

Bicepscurl, tricepspress, tricepsarmhävning, benböj med kettelbell var några av övningarna jag körde igenom. Gymmet stängt men det går alltid att röra på sig hemma i tvättstugan ;)

                          

Finn 3 saker i bakgrunden! Gissar ni rätt? Dammsugarslang, handduk och en luktagottgrej.



Ja så kan det se ut när jag går loss i tvättstugan bland dammsugarslangar och annat grejs.

Nu tillbaka till pluggandet innan jag tar kväll.

Puss på er!
/Pe


Kommentarer
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ säjer:

sv: tack snälla :) det lutar åt dem!

2011-11-28 @ 00:00:20
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/
Jenny. säjer:

Med allt du har för dig är jag förvånad att du hinner med att andas !!

2011-11-28 @ 18:13:29
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/
Fia säjer:

Sv: Det var så lite så! :)



Fan vad du är vältränad, du ska vara stolt över dig själv som tränar så hårt. Det ger verkligen resultat! :)

2011-11-28 @ 18:18:59
Blogg/Hemsida: http://sofiaholgersson.blogg.se/
Emelie säjer:

Ser grymt ut! Sedativ - snygg rygg!!!

2011-11-28 @ 21:30:22
Blogg/Hemsida: http://emeliejensen.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback