hur man leker träning i trappan

03 Nov, 2011 - 23:01 ☆ Träning
                        

                         

                        


Hur man leker träning i en lång trappa:

1) Spring allt du kan upp och ner flera gånger.
2) Ta kettlebells i händerna och gör en miljon step ups. Stora steg. Minst 3 trappsteg åt gången.
3) Lek apa och klättra
4) Gå spindelgång nedför. Varning! Tokläskigt!


Craftbyxorna som är mitt favoritplagg i höst
Är köpta på mitt jobb (Idépoolen) och heter Craft Pxc Light Pant
Artikelnr om någon är sugen på att köpa eller beställa ; 1900273
Unisex storlek!

Och morgonrocken då?
Den stora mysiga som ser ut som en onepiece... Självklart från Idépoolen den också.
Dock inget som vi har i butiken för tillfället.

Hur klär du dig kvinna?
Tack för kommentaren att jag har snygga träningskläder! Så glad jag blev. Träningskläderna är dem roligaste kläderna att köpa tycker jag nämligen. Sköna. Färgglada. Toksnygga.
Jag har mycket nike och adidas. Köper det mesta på Teamsportia i Piteå (vi beställer genom dem vi som jobbar på step in) Men Intersport har snygga jackor och linnen lite nu och då också :)

Sen har jag en hel del Les mills träningskläder. Som jag har köpt på träningskonvent. Går att beställa på Les mills webshop också. Jag har tex mina Bodycombat shorts, Bodycombat linnen, Nike linnen i olika färger med Les Mills logga. osv.... Hur mycket fint som helst!!! :)

På HM finns det roliga och färgglada sporttopar för en rolig peng. Och så fort jag får tillfälle att gå in på en stadiumbutik shoppar jag loss! Jag gillar stadiums egna märke Soc om jag vill ha billiga och färgglada kläder.

Hur blir man ett ufo?
Mina stora svarta dansbyxor som jag även har som överdragsbyxor är ett av mina älsklingsplagg. Jag älskar stora kläder! Det är snyggt och bekvämt. Speciellt när man ska dansa.

Det är Ufo byxor och finns att beställa på dans och gym shop. Finns i olika modeller och färger. Det är gamla klassiker i dansvärlden. :) Men jag har inte hittat så många andra stora byxor. Om någon har något tips så ge mig ge mig ge mig!


Har jag glömt svara på något?? Vill ni veta något annat?


Jag har haft en magisk kväll! Möttes av många boxdeltagare som var så galet duktiga och kämpade genom ett tufft pass! Jag var imponerad och mäkta stolt!! Dem gav mig energi. Energi som jag verkligen behövde!

Puss
Pe



Kommentarer
Jenny. säjer:

Åh den där fina trappen, så avis så. ;).

2011-11-04 @ 09:59:57
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback