plågade armar

11 Nov, 2011 - 11:30 ☆ Träning
                        

Kettlebells i olika färger och vikter, mitsar, en pinne, boxningshandskar, en stol, skrik, fniss, gapskratt och slutkörda armar.... Ja så avslutade jag kvällen igår.


                        

Jag hade ett underbart boxpass igår kväll på step in. 22 glada deltagare som gjorde luften svår att andas och som fick energi o adrenalin att fylla rummet! Tack alla som var där! Ni gjorde min dag! :)

Sen skulle J plåga mina armar och man kan säga att han håller vad han lovar. Vi började "värma upp" med slag på mitsar. ojoj. Sen blev det plågsamt med tricepspress med kettlebells, dips på stol med kettlebells i knät, smala armhävningar, hammarslag, bicepscurl med kettlebells, bicepsrodd, mera slag osv osv....

När jag brast ut i gapskratt förstod jag att jag var så fruktansvärt slut!! Orkade till slut inte göra annat än skratta!

Träna hemma kan vara tokjobbigt och tokroligt.

Hur tränar du?

Later vänner
/Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback