Veckans hyllning!

06 Nov, 2011 - 17:09 ☆ glada dagar
Veckans hyllning går till Fru Westman 

*För en underbart inspirerande blogg!
*Linda skriver om vardag, familjeliv, träning och inredning.
*Jag blir inspirerad varje gång jag kikar in och bara önskar att jag hade hus, djur och barn! :)
*Hon bjuder alltid på fina och personliga bilder i sina inlägg.

Dessutom är Fru Westman en människa som man genast tycker om!
*Hon förgyller mina pass som deltagare med glädje och energi.
*När Linda tränar tränar hon hårt ;)
* Och är inte rädd för att brista ut i gapskratt.

För allt ovan och miljoner saker till går veckans hyllning till dig Linda!

Kika in du också och bli inspirerad!

Pe

Kommentarer
Emmy säjer:

Hallå där :) ja usch, det är inte roligt! Vad kul att du hittade till min blogg, du verkar ha en hel del intressant du också så nu ska jag kika lite på din blogg! ;) Kram

2011-11-06 @ 18:24:37
Blogg/Hemsida: http://emmylamm.blogspot.com
Linda säjer:

Men gulle dig! Tack så hemskt mycket för det!! :) Jag blir då alldeles rörd så många fina ord! :)



Kram!!

2011-11-06 @ 20:48:45
Blogg/Hemsida: http://fruwestman.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback