1-1

12 Okt, 2011 - 22:48 ☆ glada dagar
                         


Te Te TE te tE te tTE är gott på kvällen. i soffan framför tvn. Bodypump passet gick lätt som en plätt. Antagligen en blandning av att det var ett tag sen, och att instruktören var sjukt snygg ;) Jag var stark som en hel karl. Haha nåja nästan iaf :)

Efter passet gick vi hem o åt middag och sen for vi till "mitt" gym för Bodycombat. Tack till Sofia för ett bra pass!
Kändes skönt. Jobbigt att vara där som deltagare. Men otroligt roligt. Vilket avslut på kvällen.

Korpen vs StepIn 1-1

Hur har eran dag varit?

Puss och godnatt
Fröken

Kommentarer
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ säjer:

Min dag har varit minst sagt fullspäckad och aningen stressig. Men ändå rolig =) Mycket att göra liksom. :) Kram på dig!

2011-10-12 @ 23:48:15
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/
Jenny. säjer:

Nämen dricka påsthé vad är det för ett sätt. ;)

2011-10-13 @ 00:17:23
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ säjer:

sv: ja, jag vill verkligen. vet att jag i nuläget inte har den typiska vältränade kroppen för att vara instruktör, men det behöver ju inte vara något negativt! Orkar ju ett pass liksom. Och om jag sätter ihop det själv vänjer jag mig ju vid rörelserna och orkar troligtvis ännu lättare. =) tack snälla du för ditt stöd!! <3

2011-10-13 @ 08:31:52
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback