be proud. you are amazing.

13 Okt, 2011 - 22:00 ☆ glada dagar
                            

I nytt Nike linne och efter två pass känner jag mig stark stolt och grymt bra. Det blev en härlig kväll. Crossfit med Tomas som alltid blir så jobbigt man gör det till. Jag undrar dock vart alla deltagare är??

Skrämmer passet mer än det lockar? Crossfit är fantastiskt ni som inte har testat! Passar alla! Testa det och jag lovar ni blir förälskade! ;)

Efteråt instruerar jag box som varje torsdag. Många deltagare!!! BLev glad av att se alla där. Dem jobbade stenhårt också vilket gav mig rysningar av hur bra dem är!! Love it!



Det var länge sedan det var några spännarbilder så här bjuder jag på mina bästa 2! Mina bästa bästa två.

Visst ser jag biff ut? jajjemän jag har blivit stor som en tjur och stark som en oxe.

Älskar linnet by the way! Det är dock lite tight bak på ryggen men jag får dra ut det i tvätten tänkte jag :) Grönt o gult är egentligen inte alls mina färger. Men nån gång måste man testa något nytt.

Jag sålde en sporttop till Inger o för pengarna köpte jag linnet av monica. Japp när vi instruktörer har beställt träningskläder är det alltid något som går till försäljning för att storlekarna inte passar.

Ibland blir jag galen på NIKE o deras storlekar... S brukar vara ok. Men jag har lyckats beställa två sporttopar i S som har varit jättestora. Linnet på bilden är M och är jättetight. Mina S korta tights jag köpte blev som shorts. Medan jag knappt kan andas i vissa andra byxor i samma storlek. Vad håller dem på med?? Fel att bestämma vad som är vad i storlek! Grrr


                       


Nej nu ska jag öva in ett corepass som hastigast. Imorgon drar jag på utbildning med härliga step in kollegor. Längtar. Det kommer bli en grym dag. Men jag har fruktansvärd träningsvärk i rumpan och bålen, tror det kommer mest från bodypumpen och functional works med massa utfall. Så helgen kan bli tuff.

Godnatt!

Pe



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback