det är ju så roligt mitt i allt stök!

30 Okt, 2011 - 18:50 ☆ glada dagar
                     


Imorgon är det äntligen dags att flytta på riktigt! Då ska vi komma i ordning. Städa mycket. Packa upp mycket. Lång dag. Men en fantastisk dag! Det är ju så roligt trots allt stök med att flytta. Nytt. Man får bestämma hur man vill ha det. Komma i rätta på ett nytt ställe. Längtar till morgondagen! :)

Har ni haft en bra helg?
Svar på frågor i nästa inlägg. Så fråga på om ni vill veta något! ;)

Pe

Kommentarer
Jenny. säjer:

Tycker inte om att flytt, blir alltid påmind om hur mkt saker jag har och hur dålig jag är på att kasta. ;) Men eran nya lägga verkar ju hur mysigt som helst, jag vill åsså ha en sådan trapp !! Var hittade ni den ?? ;).

Kram.

2011-10-30 @ 18:59:59
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback