Detaljer!

13 Okt, 2011 - 13:19 ☆ glada dagar
                         

                         

                         

                          

                           
Det är detaljerna som gör det. Det är det lilla som gör mycket. Som en rolig klocka. Stora örhängen. Färgglada halsband. Eller skinnhandskar som är rosa. Det är ju så skojjigt att man inte kan låta bli att fnittra.

Något annat som är skojjigt är ju min otroligt finurliga sambo. Han har alltså smygfotat kaoset här hemma imorse. Haha jag vet inte vad han ville säga med det.

Jag gissar att han har något sorts budskap till mig, eftersom han vet att jag skulle upptäcka dem under dagen.
Bildbevis nedan. Håll i er!


                        

                       Skitrummet. Där flyttkartonger står staplade. Och där skorna ligger i en hög.


                        

                                jag skäms!! byrålådor öppna. Kläder på golvet. Tvätt. 


                        

                                                     Berget med disk i köket....


                         

                                           Och vad ska detta betyda?? hahaha


Okej låt oss ha en liten omröstning. Angående J´s kamera kupp. :) Ni får rösta på 3 alternativ:

Alternativ 1)
Han tänkte göra en kupp!

Skriva ett inlägg på min blogg om hur duktig kille jag har som tar hand om tvätt, disk, städning och matlagning

Alternativ 2)
Han vill klargöra följande

"Det här är sanningen om Fröken Pe, hon är slarvig och stökig. Kan inte laga mat så det är tur att jag har nära till pizzerian."

Alternativ 3)
Jag ska tolka bilderna som ett kärleksbrev.

"Hallå där Pe. Vårat hem kanske för tillfället är upp och ner. Vi har grejer överallt och väntar bara på flytten. Vi skiter i disken och prioriterar att skratta åt dåliga skämt istället. Tvätten går ingenstanns så den kan lika gärna ligga kvar på golvet. När vi är tillsammans får allt runt omkring vara kaos utan att det berör oss det minsta"


Hahaha!! Jag hoppas själv på nr 3 ;) Jag menar om man har fullt upp med att tänka på roliga saker är lite stök små detaljer. :)

Puss 
Pe
 


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback