drar vidare......

25 Okt, 2011 - 17:42 ☆ glada dagar
..... mot kvällens träningpass. Skönt. Hoppas på många deltagare som kommer o förgyller min kväll!

Jag o J hann ses 5 min imorse när han kom hem från nattjobbet och jag gick ut på promenad.

Sen vaknade han precis när jag skulle fara tillbaka till jobbet på lunchen. Hann ses 10 min.

Sen när jag kom hem från jobbet hann vi ses 5 min innan han for på korpen och hade pass.

Sen ses vi när jag har jobbat klart på step in ikväll i kanske 20 min innan han drar och jobbar natt.


Total tid med den jag tycker om 40 min!
Inte så illa. ;)

Pe

Kommentarer
Jenny. säjer:

Hm tja, ni blir iallafall inte less på att se varandra. ;/.

2011-10-25 @ 20:15:35
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ säjer:

Aww, ni får superhångla under den tid ni ses då ;) köra en snabbis på gymmets toalett? :D

2011-10-25 @ 22:40:15
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback