Ett annat ögonblick

04 Okt, 2011 - 17:42 ☆ glada dagar
                     


Dag 21- Ett annat ögonblick

Den 1/1-11 är ett datum som är speciellt för mig. Ett ögonblick som fick allting att snurra runt. Vändas upp och ner. Efter tolvslaget på nyårsafton, alltså den 1a januari 2011. Blonda lockar möter mörka, gröna ögon möter blåa. Stor möter liten. Och efter det blev ingenting sig likt.






Ja som ni säkert förstår var det ögonblicket bara början på alla följande möten...

Liten sko möter stor sko
Bodycombat möter Bodypump
Ett gym möter ett annat gym
Musikalfilmer möter tv spel
stor klocka möter större
keso möter hamburgare
envis möter mer envis
sjuk humor möter sjukare
biff möter stek
stark möter starkare
städning möter matlagning
Träningstok möter träningsfreak
kort möter lång
glad möter glad

och sådär håller det på än. :) Tänk vad ett ögonblick kan förändra och förnya.

Om jag hade trott på ödet skulle jag säga att det förde oss samman. Jag skulle sagt att vi är gjorda för varandra. Men sånt är tramsigt. Så istället säger jag att det var en jädrans tur att vi träffades en helt random nyårsafton. Och att vi passar sjukt bra ihop! Tack vare dig är mitt liv ännu lyckligare!


Vilket ögonblick minns ni? Jag utmanar er att kommentera eller skriva ett eget inlägg om det.

Puss
Pe




Kommentarer
Anonym säjer:

Ett modershjärta blev väldigt rörd...

2011-10-04 @ 18:17:47
Rebecca Aspegren säjer:

Så kul att läsa petra, ni verkar verkligen vara gjorda för varandra :) Kram

2011-10-04 @ 21:36:08
zanna säjer:

aaw..va fint :)

2011-10-04 @ 22:29:53
Hanna säjer:

ÅÅÅÅH! SÅ FINT! Snart blir vi grannar, typ :)

2011-10-04 @ 22:41:56
Linda säjer:

Toppen!! :)

2011-10-05 @ 12:10:48
Blogg/Hemsida: http://fruwestman.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback