Favoritplagget i höst!

26 Okt, 2011 - 22:18 ☆ glada dagar
                       


Favoriterna just nu - Mina craft vindbyxor! Alltså jag vet inte vad jag skulle gjort utan dem. När det börjar vara 0 gradit eller någon minusgrad är detta byxorna jag vill bo i!

Hängselbyxor med windstopper framtill och stretch tyg baktill. Lagom fodrade för höstdagar och vårdagar. Jag promenerar i dem nu innan vintern och på våren åker jag skidor i dem. Underbara!


                       


Jag älskar att dem går upp en bit på ryggen och magen. Varmt o skönt :) Ingen vind som kommer in under jackan och får magen att frysa. Man kan böja sig utan att vara rädd för att bli kall om baken. 


                        

Jajjemän bra rörelsefrihet. Man kan ta ut stegen ordentligt som synes. Funkar även att byta däck i insåg jag ikväll.

Mitt absoluta favoritplagg för tillfället. Vilket plagg klarar du dig inte utan i höst??


I nästa inlägg kommer jag svara på era frågor om ni har några så passa på!! Kommentera. Fråga!! ;)

Puss till er fantastiska läsare. Love you all.

Pe




Kommentarer
Bella säjer:

tack själv för att du läser och gillar det :) kram

2011-10-27 @ 01:42:15
Blogg/Hemsida: http://belladavis.blogg.se/
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ säjer:

Sexigt ;)

2011-10-27 @ 06:58:18
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/
maina säjer:

Verkar som drömplag. Behöver just såna. Var köpta?

2011-10-27 @ 10:36:24
Ann säjer:

Hej!



Vilken härlig blogg!

Söker ett par byxor likt dem du visar. Vad heter modellen på dem?

Ha det gott! :)

2011-11-01 @ 10:44:46

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback