finblus o frostdimma

26 Okt, 2011 - 17:46 ☆ glada dagar



På jobbet har vi öppethus idag o imorgon och då är det finskjortan på :)

Dagen har sprungit iväg och onsdagar är min lediga kväll i veckan. Så nu ska här bytas däck på bilen och äta middag hos mamma o pappa. Inte alls dumt må jag säga.

Förhoppningsvis ska jag hinna med ett löppass eller någon annan form av träning, men det kan nog mycket väl bli ledigt även från träningen idag. Man hinner bara inte med allt jämt.

Det är en slags frostdimma utomhus. Minusgrader. Frost på marken. Jag skrattade inombords imorse när jag skrapade bilrutorna. Hurra! Första snön är nära var min tanke! :)

Att springa i detta väder är som en dröm. Mycket syre. Underbart frisk luft. Lagom kallt. Man kan inte annat än älska slutet av oktober.

Håller ni med?

Puss på er. Hörs ikväll.

Pe

Kommentarer
Sanne säjer:

Hej!

Du, jag undrar lite vart du köper dina träningskläder. Tycker dem är svinsnygga!

Vart har du fått tag på dina stora svarta träningsbrallor? Är sugen på såna.

2011-10-26 @ 18:24:24
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ säjer:

@ Tack snälla underbara du för dina peppande ord!! TACK!!

2011-10-26 @ 22:24:24
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback