gaser i magen?

03 Okt, 2011 - 16:40 ☆ glada dagar
Jag o J pratade om reklam på bloggar och grejer. Tydligen slipper man reklam på blogspot men jag tycker det strular med kommentarer och att lägga upp bilder så därför väljer jag blogg.se ändå :)

Du kan ju betala för att slippa reklam på din blogg, så behöver man inte se gaser i magen så fort man går in.
Då slipper man se den där bakteriefiluren.

Haha jag kanske borde följa J´s råd och slippa gaser i magen? :)


Ikväll ska jag göra innebandydebut!! Jag är rädd att dem kickar mig från laget i mitt första byte. mohahaha.
Önska mig lycka till tack.

Pe

Kommentarer
Jenny. säjer:

Tur att jag inte är med ikväll då, du din duracellkanin hade väl snurrat upp en på läktaren. =). Lycka till !!

2011-10-03 @ 18:23:42
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback