jag blir upprörd av....

11 Okt, 2011 - 08:27 ☆ glada dagar
Dag 22- det här upprör mig


Jag blir upprörd av... av av.... ja inte vet jag. Jag blir inte upprörd av så mycket. Eller så blir jag det väldigt lätt. Jag har nämligen sjukt dåligt tålamod. Blir irriterad väldigt fort och då speciellt på saker som jag inte förstår mig på. När något inte går som jag vill på en gång kan jag skrika till. Haha som tur är så är jag absolut inte långsint.

Jag kan blossa upp men lika fort börjar jag fnittra. Men vad som riktigt upprör mig. Jag har ingen aning. Jag tror jag är en tjej som mest glider med. Tar inte så allvarligt på grejer. Riktigt upprörd blir jag inte så ofta. 

Det skulle vara på människor som inte kan föra sig socialt. Dem som inte tar i hand och hälsar. Som inte är trevliga. Och föräldrar som är dumma i huvet - för att uttala mig på ett lite omoget sätt. Föräldrar som skriker på sina barn gör mig upprörd. Föräldrar som inte ser sina barn. Som inte leker med barnen, eller som inte pratar med dem. Obrydda föräldrar. Där har vi det! Det gör mig upprörd!!

Vad gör dig upprörd? Låt oss föra en upprörd diskussion!

Pe

Kommentarer
Jenny. säjer:

Jag är lite som dig, blir inte så lätt upprörd. Men när någon är dum, ignorant mot djur o natur på ett eller annat sätt. Då tänder den lilla gnistan jag har !! =). O när någon är dum mot min familj, då blir jag inge glad.

2011-10-11 @ 13:04:45
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback