jag föll när du sa hej hej

21 Okt, 2011 - 23:05 ☆ glada dagar

Hej hej. Hej Bloggen. Hej läsare. Hej kompisar. Hej alla jag saknar. Hej släktingar. Hej Brorsan. Hej Lina. Hej Kiruna. Hej Piteå. Hej världen. Hej alla roliga. Hej alla. Hej Hej.




                          

Eeeeh. säg alltid hej! Det blir man glad av. Hälsa mera. På alla. Hej hej hej. Va... så enkelt det är. Det är ju inte klokt....

När man jobbar i butik säger man Hej ett x antal gånger. Skulle man räkna skulle man räkna sig till kaos. Vissa har svårt att hälsa. Jag undrar varför? Något jag gillar mer än "hej" är "god morgon". Måste lätt vara den bästa fras som finns!! Vem blir inte glad av att säga god morgon? Eller att få ett glatt god morgon?

Säg alltid god morgon, för om morgonen blir god får garanterat resten av dagen bättre förutsättningar!

Jag har ätit tacotårta ikväll, och haft fredagsmys med goda vänner! Verkligen lyx! Jag har älskat fredag hela dagen.

Tack för idag- en annan fras jag älskar. Som jag säger ofta. Vad säger du?


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback