konsten att må bra

21 Okt, 2011 - 13:44 ☆ glada dagar
När man sover tillräckligt många timmar, äter ordentligt och trivs med sig själv och sitt liv - det är då man utstrålar positiv energi och kan ge glädje till alla runt omkring.




                       


Jag har varit i säng redan vid 21 denna vecka. Fått den sömn jag behöver. Det har gett mig en otrolig energi hela veckan! Nästan varit hög på glädje och energi!

Jag är lycklig för mina vänner. Jag uppskattar mitt jobb och kollegor. Jag äter mycket. Jag älskar min familj. Är trygg i mig själv. Jag orkar träna. Jag ser till att vila. Jag sjunger högt till radion. Tycker alla låtar är så otroligt jäkla bra!

När jag sover mår jag bra. :) Och när jag mår bra- kan jag sprida energi till andra i min närhet :)


puss
pe


Jag hade Spinning pass 6.30 imorse. Kändes otroligt. Ville bara sjunga passet igenom. Vilken fredagslycka!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback