när man kommer till öknen då hittar man sand

06 Okt, 2011 - 22:21 ☆ Träning

Det var länge sedan jag var så otroligt äckligt trött efter ett träningspass. Crossfit. Jag älskar det. Men ikväll trodde jag att skulle svimma. Fick ingen luft till slut och allt jag tänkte var att jag skulle orka 10 burpees till. Galet.

Kunde inte andas efteråt. Det gjorde ont på något konstigt sätt överallt. Och ändå tänkte jag att jag hade kunnat lägga på mer på skivstången. Kunnat hålla ett liiiite högre tempo. Gått ännu djupare. Vad är det egentligen som driver en att vilja få fram kräkkänslan? Som får en att njuta av att må dåligt?

Jag säger som en viss Maria.... ;)


När man kommer till öknen då hittar man sand och det är då man börjar att promenera.


Tänk på det ni!

Pe


Kommentarer
Elin säjer:

Och som vi trampade igår! :-)

2011-10-07 @ 20:23:40
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback