Se upp för trollen!

02 Okt, 2011 - 13:16 ☆ glada dagar
Glad regning söndag börjar jag detta inlägg med!

Igår var den mest fantastiska höstdagen!!! Solen sken. Träden var färgsprakande. Vi samlades instruktörerna på Step In och begav oss upp för Elias leden. Glada och underbara människor, själavård, skog och sten, klippor. Grillad korv och pinnbröd. Ja höstdagar som gårdagen gör mig lycklig!









Det gällde att hålla in magen och klämma ner rumpan när man skulle in i grottan. Var lite rädd att jag skulle fastna och få stanna kvar där nere. haha. Med ficklampor och pannlampor och tryggt sällskap gick det bra och det var faktiskt riktigt mysigt. Man kanske skulle bo där nere i några dagar och fly från vardagen :)




Hur ska man få ner rumpan där?? Jorå det gick. Väl nere är det bra med plats. Men det gäller att inte skrämma upp sig för troll och spindlar :)








Kvällen fortsatte sedan med instruktörsfest med god mat, vin, dans och skratt. Avslutade kvällen på ett dansgolv i Piteås nattliv. Dans dans dans. Lovely!!

Vilken helg jag har haft. Solsken och jobbfest på fredan. Solsken och instruktörsfest på lördan. Regn och Pepsi max på söndag. Helt helt helt otroligt bra.

Vad har du gjort i helgen? :)

Puss
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback