Om det regnar låt det glittra

06 Okt, 2011 - 14:03 ☆ glada dagar
                     

Hur man gör en regnig dag lite roligare? Med saker som glittrar förståss! En ring som skiftar i olika blåa nyanser och långt halsband som båda skimrar och gör regnet betydligt roligare :)






Time for work igen. När jag slutar för dagen ska jag ta en powernap och drömma om danskoreografier.

Sedan ska jag äta laxpasta, och ladda för kvällens härliga träning. Som jag längtar!

När man längtar och målar upp positiva bilder blir dagarna så mycket lättare. Speciellt när det regnar!

Man ska längta. Man ska drömma. Man ska förstora upp saker. Glädjas mycket åt lite. På så vis förvanldas regn till skimmer, trötthet till energi och tårar till skratt.

Let it shine

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback