Stort är mysigt!

25 Okt, 2011 - 22:19 ☆ glada dagar
                            

Hallå tisdagkväll! Amazing! Dagen har varit lång. Men riktigt bra. Man kan inte annat än att få energi från att instruera underbara pass och träffa deltagarna. Härlig tisdag jajjemän! ;)

Nu myser jag i min stora morgonrock i mystyg. (Som jag iof gav till J eftersom han passar bättre i den, men fort tog jag tillbaka den för den är det mysigaste jag någonsin sett) Love it! Nej det är ingen onepiece det är en morgonrock i storlek XL (så blir som ett tält på mig.)


  


Nu sova sova sova. Ska försöka ta mig upp o möta dagen med en morgonpromenad. Det känns tungt innan man tar sig ut, men det är så otroligt skön start på dagen.

Vi hörs imorgon igen vänner!

Sov gott
Pe

Kommentarer
Jenny. säjer:

Ååååå den såg ju skit-mysig ut !! Vart har du fyndat den ??

Hoppas du fick en bra prommis trots det pissiga vädret !!

//J.

2011-10-26 @ 11:08:44
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback