tjollahejsan i natten

01 Okt, 2011 - 02:09 ☆ glada dagar
Hallå där. Jag har just kommit hem efter en helkväll i Luleå. Vi har haft firmafest med våra två butiker i Piteå och butiken i Luleå. Fantastisk kväll! Mingel, bowling- mitt lag vann inte och min insats var ungefär strike! Ränna! Strike! Ränna!- Middag. Bastu och bubbelpool. Lekar så vi skrattade tills vi fick kramp.



                       


Underbar fredag
trots att jag var trött efter en lång dag och förkylning. Men att stanna hemma och tycka synd om sig själv är inte ett alternativ när man istället kan välja firmafest med glada människor :)

Att skratta ofantligt mycket gör en ju inte direkt sjukare. 


                                              



Nu är jag trött som en elefant. Om elefanter är hemskt trötta berättas inte. Men om dem är det så är liknelsen klockren.


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     


Godnatt



Kommentarer
Sofia säjer:

Sv: Tack snälla snälla du! <3 Precis, man kan inte göra mer än sitt bästa och har man gjort det så kan man inte vara annat än nöjd över sin insats oavsett hur det slutar. Det ska jag verkligen ha, hoppas du har det bäst här hemma i Sverige också :) KRAM

2011-10-01 @ 12:44:58
Blogg/Hemsida: http://sofiaholgersson.blogg.se/
Sofia säjer:

Sv: Tack snälla snälla du! <3 Precis, man kan inte göra mer än sitt bästa och har man gjort det så kan man inte vara annat än nöjd över sin insats oavsett hur det slutar. Det ska jag verkligen ha, hoppas du har det bäst här hemma i Sverige också :) KRAM

2011-10-01 @ 12:45:27
Blogg/Hemsida: http://sofiaholgersson.blogg.se/
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ säjer:

Hoppas du mår bra idag!

2011-10-01 @ 22:11:47
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback