Springa är jag bra på. Och jaga bollen. Sen kan jag bara kötta!

03 Okt, 2011 - 22:24 ☆ glada dagar
Min lite bittra dag;


Vaknade och kände mig bakfulltung i huvet.   Trots många timmars sömn.   Trött dag.   Stress efter jobbet. Hann snabbt kolla igenom BC passet och trodde att det skulle sitta.   Men icke.   Nej då jag var borta i yrvädret.   Missade lite här o där och lite till och ännu mer. det kändes ju inte klokt.

Efter passet var det dags för min Innebandydebut.   I korpen.   På väg dit läckte min vattenflaska o allt innehåll i väskan simmade.   Mobilen död.   Har massa samtal jag måste ringa men se det blir svårt.  

Den enda som är glad är nog Elin som tycker jag ska köpa ny telefon. :)  (Det är för att vi ska kunna skicka "röstsms" till varandra.  Jag anar att det skulle bli ett beroende.) 

Matchen ja.   Jag kan springa i alla fall.   Jaga bollen är jag rätt bra på.   Men där någonstans spricker det.

Hur tusan får jag bollen att stanna kvar mot klubban?   Hur får jag bollen att följa med mig?   Varför passar jag åt fel håll?

Ja det här med bollkänsla var ju inte enkelt.   Men det kommer kanske.   Borde bli bättre iaf! :)   Får nog ge det ett försök till innan jag ger upp.   Annars kan jag ju alltid ha som uppgift att springa.   Och kötta!   Som elin säger ;)


                         

Dessutom är tvättmaskinen i huset trasig.   igen.   och jag har bara osköna trosor, för små sporttopar, fula t-shirtar och för tighta byxor att välja på av det som är rent.   Inte okej. 

Jo jag har ju nämt att jag ska skriva ett inlägg om både vikt (och nojjorna kring det) och en bekännelse.  Det kommer.  Jag vet bara inte hur jag ska formulera mig i dessa djupa och högst seriösa ämnen ännu.  ;)


Jag klarade det! jag har hunnit duscha äta och blogga innan 22.30!  Nu kommer J bli imponerad när han kommer hem och jag kan ge han all uppmärksamhet.  <3

Later!

Fröken

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback