färgsprakande månad

29 Sep, 2011 - 13:38 ☆ glada dagar
Dag 20- den här månaden

September har varit en intensiv och energigivande månad, ja tala om det. Känns som att jag har haft fullt upp i en månads tid. Som tur är gillar jag att ha mycket att stå i, jag trivs bra med den vardagen.


Supersaturday, träffa vänner i Sthlm, jag fyllde år, det har varit bubbel och dans, Bröllop, många träningspass, nya asicsskor som jag vill bo i, Lesmills maraton på step in, övat inför en uppvisning vi ska ha nästa helg.





Inte en lugn stund har det varit. Instruerat mycket. Tränat. Skrattat. Gråtit. 

Det magiska bröllopet mellan mina vänner Elin o Peter var underbart att få följa på nära håll.
Jag koreograferade deras bröllopsdans, och övade med dem. Fantastiskt roligt och resultatet blev så jädrans bra! :) Jag agerade kamerakvinna under vigseln och att se allt så näral gjorde att det var kämpigt att hålla tillbaka tårarna.

Träningen under september har bestått av mycket instruerande och alltså gruppträning.

Hade velat
gymma mer. Springa mer. Ta fler promenader.

Förutom min födelsedag har lillebror fyllt 25, syrrans sambo fyllt år, min vän sussi i kiruna har blivit tant ;), jockes mamma fyllt år. Många som är födda i september. Det är en bra månad.

September när höstsolen skiner (dem regniga dagar förtränger vi) löven blir gula och kvällarna uppfriskande och lagom kalla. September är vackert. Hösten är vacker.

Kommentarer
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ säjer:

Du är underbar, vet du det?

2011-09-29 @ 19:31:14
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ säjer:

sv: tänkte bara säga det, så du vet vilken enorm inspiration du är och hur glad jag blir varje gång jag kommer in hos dig! =)



tusen tack, du får hoppa in i bilderna när du vill :D

2011-09-29 @ 22:09:22
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback