Fredag hela dagen

09 Sep, 2011 - 21:42 ☆ glada dagar
Godkväll kompisar!

Jag har just kommit hem efter att ha varit och bröllopsfixat :) Hjälpt till i festlokalen inför morgondagens bröllop! Så himla himla fint! Vilket engegemang dem har lagt ner! Den dagen jag ska gifta mig kommer jag defenitivt hyra in Elin som festfixare!


                        

                        

           Nu avslöjar jag hur fint det är. Men jag tror ingen som ska på bröllopet läser min blogg ;)


                         

Jag är så glad att jag har fått ta del av mina vänners väg till bröllopet. Fått vara med. Hjälpa till. Om jag längtar tills den stora dagen imorgon så kan jag tänka mig hur mycket dem lyckliga två har längtat. Kärlek. Jag älskar bröllop. Jag gråter. Skrattar. Och gläds så otroligt mycket för mina fantastiska vänner! <3


                        

                                   Ingen bröllopsfest utan discokula. Haha!


Idag har varit en bra dag. Startade med spinningpass 06.30. Trots strul med ljudet (en instruktörs värsta mardröm) så blev det ett härligt pass. Sedan hann jag med ett benpass i gymmet innan jag for på jobbet.

Nu har jag ONT i mina ben! Undrar hur det kommer kännas imorgon. ojojoj :)

Har just sett film med världens bästa Per. Nu ska jag en sista gång försöka klämma in mig i klänningen som jag hade behövt komma in i imorgon. Tyvärr har jag testat redan 4 gånger och inte en enda har jag lyckas få upp dragkedjan. Haha. Jag måste skratta åt eländet.

Jag skyller på att jag har blivit biff! Det låter helt klart roligare än att bara inse att jag har gått upp ett o annat det senaste halvåret. :)

                        

Imorgon bitti har jag spinningpass. Så nu bums i säng. Sen måste jag inse verkligheten och hitta en ny klänning. PANIK! Så typisk mig att inse det samma dag... nåväl.


Kärlek är temat. Och jag.... jag älskar dig ;)

Pe

Kommentarer
Magdalena säjer:

Hej! Ett tips bara, på VILA har dom haft eller har en klänning som skulle vara fin på ett bröllop. Den har funnits både i turkost och marinblått om jag minns rätt. Smala axelband och fint fall. Har inte köpt den själv, men tänkt tanken att den skulle passa sig på ett bröllop. :)

2011-09-10 @ 06:52:40
Sofia säjer:

Jävlar vilka armmuskler du har! Så jäkla snyggt.

2011-09-12 @ 12:06:02
Blogg/Hemsida: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback