God morgon!

14 Sep, 2011 - 07:41 ☆ glada dagar
                                                           God morgon världen!


                               


Stiger upp kl 7 och tar tag i dagen.

Plugga! Jag läser nämligen kursen Hälsopromotion. Egentligen har jag inte alls tid att plugga. Men nu har jag gett mig in i det och då får jag hitta tid någonstanns. Inte jätte enkelt när jag jobbar både dagar o kvällar. haha. men men...

Pluggar också anatomi eftersom jag vill vara förberedd och kunna allt innan november.
Jobbar hela dagarna. Instruerar i stort sett varje kväll.
Nytt Combatpass att pränta in i skallen.

Det är fullt upp nu. Det är tur man gör roliga saker! Vad fyller ni dagarna med?

God morgon

Pe

Kommentarer
Jenny. säjer:

Den boken känner jag igen. ;). Tror du kommer klara kursen gode bra, den var ganska enkel om man får säga så. =). Anatomin ja den var ltie värre, men samtidigt rolig.

Idag gör ja just nu nada, har ingen energi till nåt. Men så kan de vara.

Ha en bra dag !!

2011-09-14 @ 10:52:32
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback