Min födelsedag

17 Sep, 2011 - 22:31 ☆ glada dagar
              

              

              

              

              

              

              
Lesmills maraton idag som var den bästa starten på födelsedagen. Så roligt med mycket deltagare och många instruktörer. Stämningen var på topp! Det var helt helt underbart. Tack för det alla underbara kollegor/instruktörer och deltagare!!!

Solsken hela dagen min födelsedag till ära ;) Presenter. Telefonsamtal. Sms. Inlägg på facebook. Skönsång i telefon. Skrattat så jag fick ont i magen med lillebror. Tack alla som har grattat mig på olika sätt. Ni är underbara!

Jag är en galet stolt lillasyster också till min fantastiska storebror som sprang halvmaran i Sthlm på 1.25.45
Brorsan du är bäst!

Bubbel. Rosé. Tårta. Nya skor. Den rosa klockan jag önskat mig. Jag älskar den här dagen!
Nu slutar nog kvällen på ett dansgolv ;)

Puss. Tack för den bästa födelsedagen ever.

Pe




Kommentarer
Sofia säjer:

Skitsnygg klocka! Grattis i efterskott ;)

2011-09-20 @ 10:03:38
Blogg/Hemsida: http://sofiaholgersson.blogg.se/
Jenny. säjer:

Grattis i efterskott !!

2011-09-20 @ 13:57:32
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback