seger

28 Sep, 2011 - 22:38 ☆ glada dagar
                      


Stressig dag men bra dag.
Nu sitter jag ner tar en snus och andas ut.

Direkt efter jobbet sprang jag iväg och dansade med ett gäng sjukgymnaster som hade firmafest. Fantastiskt! Vilka trevliga och gulliga människor det finns överallt. Det blev svettigt och fnittrigt.

Sen eld i baken för att hinna hem och kasta sig i duschen. Iväg till Step in och instruktörsmöte. Ett givande sådant. Möten är alltid intressant. Man dricker kaffe och diskuterar hur saker och ting är och hur det kan bli bättre :) Längtan tills vi slår upp portarna till nya gymmet i stan är stor hos oss alla!!!

Sen hem. kasta i sig en kesomacka och ta den efterlängtade kvällspromenaden med Elin. Det var det bästa på dagen. Bästa på flera dagar. Promenad med en kär vän och en liten hund, det är lagom kyligt ute och allt är bara på topp. Äntligen fick vi kvalitetstid och hann prata lite. Man behöver stunder med sina vänner. Det är livsviktigt glöm inte bort det.

Så boka in en promenad med närmsta vän genast!



                     

Något annat bra idag är en randig toppluva. Vem gillar inte toppluvor? Och vem gillar inte ränder i glada färger?
Packade upp nya seger mössor på jobbet idag och kunde inte låta bli att ta med mig en hem :)




Hostan är som såpbubblor i halsen. Lite nu o då bubblar det upp en hostattack. Tordes inte träna ikväll. Inte mer än mitt danspass och promenad. Promenader är bra. Speciellt om man samtidigt får viktig tid med bästa vännen Elin. Jag är livrädd för att bli ordentligt sjuk. Jag brukar alltid falla dit två gånger om året när jag tror jag ska dö av förkylningen. Nu får inte detta ske. Imorgon ska här apoteksshoppa!




Jag fortsätter frossa i frukt. Cvitam ska det vara i förkylningstider!





kaffe är alltid bra förkyld eller inte. och frossa i vitlök trots att man luktar illa när man svettas och andas...




pretein i alla dess former får man inte glömma. protein är bra. och äggmacka med kaviar kanske slår allt här i världen!!? Det är så gott att jag funderar på att äta det jämt.


Nu ska jag kurera med te och ta hand om mig själv.

Godkväll
Pe

Mår ni bra?

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback