Super lördag och solig söndag

05 Sep, 2011 - 08:38 ☆ glada dagar
                         

Sunny sunday och jag på Birger Jarls gatan. En gata som för övrigt är väldigt lång. Väldigt väldigt lång. Jag vet för jag har gått den. Från stureplan och upp upp upp. Den tog aldrig slut. Slår tom Nygatan i Piteå. Haha :)


                          

Kaffe på Waynes med fantastisk sällskap är det bästa!! Bästa bästa!! <3 FIck en eftermiddag med Stina o Johan på söndag. Lovely! Önskar vi kunde umgås hela hela tiden. ;)


                         

Ja här sitter vi på varsin sida och dricker kaffe. Och äter kaka med mashmallows och pekannötter. Det är man värd på söndagar. Efter en lördag med 7 träningspass!


                         

                                                               Dem finaste!


                          

                                              She Bam på super saturday

                   
                         

                                                    Jag mellan alla pass i globen


                          

                                           7 pass hann jag med. Taggen skyhög ;)


                          

                                                     Lycklig efter Bc pass nr 2!


                          

                                                   Combat teamet som körde pass 2

                           

                                                                  Globen


                          



                           
                           
Mer om Super saturday och helgen i nästa inlägg! Har ni haft en bra helg?

Puss
Pe




                           


               


Kommentarer
Jenny. säjer:

Wow ser verkligen asroligt ut !! =).

2011-09-05 @ 14:26:30
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/
Tove säjer:

Ser grymt kul ut!:D

2011-09-05 @ 19:34:08

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback