Asics

07 Sep, 2011 - 18:54 ☆ Träning
                       
                       

Asiscs GEL-DS TRAINER 16

"En mycket lättlöpt och bekväm löparsko. En öppen meschstruktur och ett anatomiskt snörningssystem som ger en perfekt passform. Skon passar utmärkt för mer tävlingsinriktade löpare som behöver en lättare sko till tempo/intervallträning eller tävling". Vikt: 250g

Mina ord;
Kärlek! Länge sedan jag hade en sån skön sko. Den är lätt. Känns som att jag flyger i den. För att inte tala om hur snygg den är. Jag vill aldrig ta av den! Ska utvärdera mer när jag har sprungit in dem!

Kommentarer
Linda säjer:

Riktigt, riktigt snygga! Tack för länken, ska se om jag kan hitta dem här :D



Och när det gäller ju-jutsun så har vi nybörjarintag hela september. Måndagar och onsdagar 19:00 - 20:30 - du är välkommen om det passar in i ditt eget träningsschema. :)



2011-09-08 @ 12:45:51
Blogg/Hemsida: http://lindagosing.wordpress.com
josefine säjer:

saknar dig <3

2011-09-08 @ 19:08:44
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback