Veckans hyllning

14 Sep, 2011 - 22:25 ☆ glada dagar

Jag kommer varje vecka hylla någon lite extra. Någon jag tycker väldigt mycket om. Någon (eller något) som motiverar mig, gör mig glad, inspirerar... ger mig kloka kommentarer, har en inspirerande blogg...
Ja alla positiva ord ni kan tänka er!

Någon eller något som borde hyllas helt enkelt! ;) Håll utkik, det kan bli du!


Först ut i veckans hyllning är Sofia Zwetsloot




Sofia är min fantastiska vän och kollega på Step in. Inte bara det att hennes blåa ögon och leende alltid gör mig på bra humör! Här har vi tjejen som jag har tillbringat super saturday med 3 år i rad och haft lika roligt varje gång. Tjejen som är mjukare än gummikvinnan och får bodycombat sparkar att se otroligt lätt ut! :)

Sofia är ständigt glad tror jag! Partypinglan som alltid får öl att se godare ut än pepsi max! Tjejen som är grym på att lära sig koreografier och att komma ihåg dem!

Med Sofia skrattar jag, övar Bodycombat. Hon frågar alltid hur det är. Tjejen som sprider positiv energi. När jag far till Luleå och instruerar är hon den som sitter i bilen bredvid och hänger med!

Av alla dessa orsaker och en miljon till går veckans hyllning till dig Sofia! Tack för att du finns!! <3



Trackback