Fystester- check!

28 Apr, 2012 - 19:41 ☆ glada dagar

Vilken dag!! Vilken fantastisk dag! Jag är så nöjd och trött!

Att se sitt namn på listan på dem som gått vidare efter dagens första tester!!, så jäkla kul! :)

Jag är nöjd. Det var jobbigt. Jag klarade det! Nu får vi veta om någon vecka vilka som kommer med i programmet.

Gjorde allt jag kunde så jag är ruskigt nöjd! :) mitt mål med dagen var att ha roligt, gå vidare efter test 1 och ge allt.

Allt blev uppfyllt!

Lunchen njöt vi ute på gräset i solskenet på GIH. Så jäkla coola och inspirerande människor jag har träffat också!!! :)

Later kompisar!
Jag ska bara ligga i soffan nu!

Pe


Kommentarer
Lena säjer:

Så roligt att du gått vidare!!

2012-04-29 @ 20:29:43
Blogg/Hemsida: http://bjelfen.blogspot.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback