hur förbereder jag mig för gladiatorerna

24 Apr, 2012 - 23:26 ☆ glada dagar
Tjena kompisar!

I helgen är det dags. Jag ska ner till Sthlm för uttagning till Gladiatorerna. Fystest. Hejja!!

Hur har jag då förberett mig inför detta? Tränat stenhårt, käkat protein och lyft skrot?
Fel. Fel fel.

Jag for till fjällen. Tog det lugnt. Drack vin i tre dagar. Åt grillade hamburgare och godis. Ja jag åkte ju skidor. Ospårat på fjället är ingen lek ska ni veta ;) Och lekte med snowboarden i Riksgränsen.

I veckan har jag fullt upp. Jobbar hela dagarna. Instruerar flera pass på kvällarna. Har ett nytt pass att öva in. Allt tar sån tid så nej jag har ingen tid över till att träna extra inför denna uttagning.

Och ärligt tror jag inte det skulle göra någon skillnad. Ska nog ta det lite lugnt i veckan och vara pigg i kroppen på den stora dagen. Klart jag vill ta mig vidare. Jag vill visa mig grymt stark och dem ska inte kunna stå emot att ta med mig i programmet. Dröm.

Jag har dock inte så höga förväntningar eller krav på mig själv. Det här kom som en spontan grej. Jag har inte tränat för det. Haft problem med knät så har inte sprungit på länge, vilket garanterat kommer visa sig negativt på springtesterna.

Sist jag klättrade i rep var för 2 år sedan, det gick fort upp men jag tordes knappt komma ner.....
En bra dag gör jag 10-12 chins.
En mellan bra dag 8 och en dålig dag 4.

Så jag lutar mig tillbaka, njuter av erfarenheten att få vara med på uttagningen. Ska ha roligt och ge gärnet men kommer inte gråta blod om det går åt pipsvängen (vart kommer det uttrycket från egentligen?).
Chansar på att jag klarar mig som jag är, med min vanliga dos träning.

Fröken Pe ska dansa in på gladiatorerna uttagningen med ett stort léende och bara äga, för jag är grym...
right??? eh.. just de.

God natt

Puss
Pe



Kommentarer
Elin säjer:

Du ÄR grym!!

2012-04-25 @ 06:43:57
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com
Anonym säjer:

2012-04-25 @ 07:58:49
Erika säjer:

Hej



Lycka till du kommer att fixa det !!



2012-04-25 @ 19:25:34

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback